Офіційний сайт
Тячівської районної
газети "Дружба"
» » » Робота Тячівської районної ради протягом 2018 – 2019 років

Робота Тячівської районної ради протягом 2018 – 2019 років

10:32, 30.12.19
141
Тячівщина / Влада
Характеризуючи роботу районної ради, хочу зазначити, що вищий представницький орган району працював стабільно і послідовно.
На сьогодні районна рада представляє інтереси 2 об’єднаних та 31 селищних та сільських територіальних громад.



У звітному періоді депутатський корпус районної ради у своїй діяльності керувався основним критерієм – спрямування зусиль на розвиток району та підвищення рівня життя його жителів. Разом ми прагнули якомога ефективніше виконувати свої обов’язки, передбачені діючим законодавством і, головне, компетентно приймати відповідні  рішення.
Робота районної ради проводилась відповідно до Конституції, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Регламенту, рішень та плану роботи районної ради, інших діючих нормативних актів, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування.
Відповідно до вимог статті 46  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада  проводить свою роботу  сесійно. Сесійна діяльність складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій.
Протягом 2018-2019 років проведено 11 сесій, на яких прийнято 316 рішень. Зокрема:  22 рішення стосувались бюджетної політики;  24 –  різного роду організаційних питань;  13 –  сфери взаємодії з правоохоронними органами. Для вирішення питань соціально-економічного розвитку району та адміністративно-господарської роботи прийнято 185 рішень, з питань управління майном спільної власності територіальних громад – 51, інших - 44.
Однією з дієвих форм роботи ради є депутатські звернення та запити. У звітному періоді прийнято та підтримано 38 звернень районної ради і депутатських запитів. З них: з питань ремонту доріг – 16; ремонту шкіл та закладів медицини – 3; ведення лісового господарства та екології – 9; земельних питань – 2; адміністративно-територіального устрою – 2; з питань дотримання правопорядку – 2; бюджету та фінансів – 1; з питань газифікації – 3.
Слід відмітити, що на більшість із звернень і запитів ми отримували відповіді, але зміст відповідей був далекий від бажаного результату.
Протягом звітного періоду до ради надійшло 1113 одиниць вхідної кореспонденції. Підготовлені та направлені адресатам 702 одиниці вихідної пошти.
Прийнято 389 розпоряджень голови районної ради, з них: з основної діяльності – 134; з кадрових питань – 193; про відрядження – 42.
Спільно з районною державною адміністрацією прийнято 20 розпоряджень.
У складі районної ради працюють 7 постійних депутатських комісій, функції яких розподілені з врахуванням необхідності максимального охоплення всіх повноважень районної ради.
Їхня робота організовується відповідно до плану роботи ради. Комісії, як правило, розглядають питання порядку денного чергової сесії, готують і розглядають окремі питання за пропозиціями депутатів, дорученнями ради. Значну увагу я приділяю налагодженню та координації діяльності робочих органів з підготовки та проведення сесій, засідань Президії та депутатських комісій. Постійно знайомлюся з кожним проектом рішення, зауваженнями до них, які надходять від окремих депутатів та постійних комісій і районної державної адміністрації, якщо необхідно – повертаю їх на доопрацювання. При потребі беру участь в засіданнях комісій.
Проте хочу зауважити, що активність депутатів на засіданнях комісій є недостатньою. Так, із семи комісій найчастіше збиралася і працювала бюджетна комісія – 38 засідань, медична та освітянська – 17 та 10 засідань відповідно. Комісія з питань промислової політики працювала 9 раз, з питань підприємництва – 7, агропромислового комплексу, земельних ресурсів – 6 разів. Практично, не працювала регламентна комісія, яка зібралась лише один раз. 
Шановні депутати! Мушу нагадати, що на засіданні комісії депутати розглядають весь пакет проектів рішень кожної із сесій, окрім тих, які вносяться райдержадміністрацією, як невідкладні. Також депутати мають право вносити доповнення, зауваження до проектів рішень чи їх матеріалів і додатків. Тому низька активність на комісіях призводить до подальших непорозумінь на засіданнях сесій, у когось може складатися враження, що питання не обговорюються належним чином чи є якісь намагання щось приховати. Закликаю всіх у майбутньому активно включатися у роботу депутатських комісій, вивчати матеріали, та при необхідності, подавати свої зауваження і пропозиції до проектів рішень.
Слід відзначити роботу такого органу районної ради як Президія. Нам вдалося об’єднати діяльність фракцій всіх політичних сил, представлених у раді, і спрямувати в єдине русло, в основі якого – інтереси виборців. Завдяки компромісним і зваженим рішенням щодо розподілу керівництва депутатськими комісіями та затвердженому Положенню про Президію Тячівської районної ради VIІ скликання, представництво в ній мають депутати від всіх політичних сил. Це робить рекомендації представницького органу більш дієвими.
Засідання Президії проводяться систематично. На них, відповідно до Положення, обговорені питання формування порядку денного сесій, попередньо узгоджували всі питання, які могли викликати дискусії на пленарних засіданнях. 
Протягом звітного періоду на пленарних засіданнях районної ради затверджено 56 районних програм. З них 11 – у гуманітарній галузі, 22 – з питань формування та виконання районного бюджету, соціально-економічного розвитку району та майна. Вирішення проблем соціального захисту населення району передбачено у 7-ми програмах, забезпечення правопорядку, дотримання законності та обороноздатності країни – у 12-ти програмах.
Одним із  найважливіших напрямків роботи ради  було і залишається формування  та виконання  районного бюджету. Як голова районної ради, підтримую участь депутатів у розробці проекту бюджету, врахування всіх  їхніх пропозицій і зауважень. Спільно з депутатами районної ради тримаю на постійному контролі хід його виконання та внесення змін до головного фінансового плану району. 
Предметом постійної уваги районної ради були освіта, медицина і культура. В галузі освіти ми звертали увагу на організацію матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу в освітніх закладах району, заходи щодо ремонту будівель та приміщень шкіл і дитсадків. Коли недавно постало питання про реформування освітньої галузі відповідно до сьогочасної потреби, радою було прийнято відповідне рішення.
У центрі уваги – питання реформування медицини району, розмежування первинної та спеціалізованої допомоги.  Ми були одними із перших в області, хто наважився на проведення структурно-організаційних заходів, пов’язаних з реорганізацією медичних закладів для покращення якості медичних послуг. Прикрість ситуації в тому, що продовження реформування галузі не дає чіткого бачення наближення якісних послуг до людини та їх покращення. Несучи відповідальність перед виборцями, маємо вивчити як фінансово-економічний бік реформування, так і наслідки структурно-організаційних змін.
Наріжним каменем діяльності районної ради було і залишається питання незадовільного стану доріг та дорожньої інфраструктури. Рада, за пропозиціями депутатських фракцій та окремих депутатів, постійно зверталася до органів влади вищого рівня, керівництва служб, які обслуговують дороги, із запитами, проханнями щодо сприяння у покращенні фінансування ремонтів та здійснення будівництва доріг. Однак, на превеликий жаль, ефективність цих  звернень не завжди відповідає очікуваним результатам. Якщо й отримано деякі відповіді на звернення, вони носять характер відписки, обіцянки виділити кошти тощо. Реальних кроків у вирішенні питань із покращення стану доріг зовсім мало.
Не мала значних позитивних наслідків і робота тимчасової робочої групи з питань вивчення стану доріг у районі. За результатами її роботи отримано від області лише констатацію фактів щодо незадовільного стану доріг та мостів у селищах Буштино і Тересва.
У звітному періоді продовжено роботу з впорядкування майна комунальної власності, наведення належної системи з його обліку та ефективності використання. Рада зацікавлена, щоб максимально  ефективно використати можливість його оренди, приділити увагу збереженню майна орендарями.
Значну увагу в районній раді приділяли роботі зі зверненнями громадян. 
Аналіз порушених питань свідчить про те, що більшість звернень стосується питань працевлаштування, земельних відносин, соціального захисту. Крім того, за цей період надійшло 272 письмових та усних звернень громадян, з яких значна частина вирішена позитивно, на інші дано кваліфіковані роз’яснення або, відповідно до чинного законодавства, направлено за належністю, до інших установ чи організацій. В окремих випадках звернення розглядаються під час виїздів на місця, у присутності заявника, а також посадових осіб, які безпосередньо відповідають за вирішення питань, із залученням фахівців. Головним у роботі зі зверненнями громадян є її результативність, тому керівництвом районної ради і надалі будуть вживатися заходи, спрямовані на вдосконалення набутих та запровадження нових форм і методів роботи зі зверненнями громадян та організаційно-практичної роботи на посилення контролю за станом їх розгляду, підвищення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за дотримання вимог законодавства.
Вперше за останні роки районній раді і мені, як голові, вдалося налагодити співпрацю з іноземними партнерами. Так,  в рамках проекту місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати-Україна» наступного року на Тячівщині планується реалізувати спільний проєкт культурної спадщини – облаштування кладовища польських легіонерів в урочищі Плайська, куди щороку навідуються сотні  поляків, та музею Першої світової війни. А також буде зроблено відповідне туристичне сполучення до перевалу Легіонів. 
Відповідно до статті 58 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради здійснює керівництво виконавчим апаратом та виступає розпорядником коштів, передбачених на утримання ради.
Тому приділяю належну увагу ефективності роботи виконавчого апарату районної ради, адже саме від злагодженої та оперативної діяльності працівників у значній мірі залежить якісний рівень роботи в цілому.
Вважаю, погодитеся з тим, що виконавчий апарат зумів з усією відповідальністю поставитися до виконання покладених на нього завдань. Сподіваюся, заперечень немає.
Не зайвим буде сказати і те, що успіхи у роботі стали можливими завдяки підтримці і взаєморозумінню з депутатами районної ради і головами рад базового рівня, депутатами обласної ради і народними депутатами України.
Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити, що є і певні недопрацювання, не все заплановане вдалося реалізувати.
Завершуючи, прошу всіх до об’єднання і порозуміння та зробити максимум можливого в питаннях соціально-економічної розбудови та збереження стабільної ситуації в районі.
Я щиро дякую всім за підтримку, за розуміння та конструктивні поради, а також  депутатам та головам міської, селищних, сільських, районної  рад,   районній державній адміністрації, керівникам установ  за підтримку, взаєморозуміння та спільну роботу.
Можу запевнити, що і надалі докладатиму всіх зусиль для забезпечення стабільного розвитку Тячівщини.

Іван ФАБРИЦІЙ, голова районної ради.
Читайте також:
Коментарі:
Додати коментар
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Погода
Погода у Тячеві

вологість:

тиск:

вітер:

Оголошення
Передплата на «Дружбу» на 2020 рік розпочалася
Шановні читачі нашого сайту! Ми вдячні вам за вашу незмінну підтримку, за ваші лайки і перепости на наші публікації! Сподіваємося, що ви підтримаєте і паперовий варіант газети, передплативши її у своєму поштовому відділенні.



Відбудеться «День кар’єри»
З метою профілактики безробіття серед молоді, надання всебічної і актуальної інформації про професії, які користуються попитом на сучасному ринку праці, ознайомлення з послугами служби зайнятості Тячівський районний центр зайнятості організовує «День кар’єри».
Захід відбудеться 24 жовтня 2019 року в м. Тячів на площі Поштовій, початок о 12.00 год.
Тячівський районний центр зайнятості.

Сигнали оповіщення будуть навчальними
Управління цивільного захисту Закарпатської обласної державної адміністрації повідомляє, що 16-17 жовтня 2019 року проводитиметься комплексна перевірка загальнодержавної та територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення із залученням всіх засобів доведення інформації  (електричні сирени, гучномовці, а також електричні сирени системи «Павіан»). Звертаємося до усіх мешканців району та гостей з проханням зберігати спокій та пам’ятати, що всі сигнали, котрі будуть передаватися в цей період в ефірі дротового радіомовлення та через гучномовці, розміщені у місцях масового перебування людей (вокзали, школи, місця громадського відпочинку), а також сигнали електросирен, розміщених на території підприємств та організацій, є навчальними.


128 бригада запрошує на екскурсію
128 окрема гірсько-штурмова Закарпатська бригада запрошує усіх бажаючих відвідати захід «День відкритих дверей», який відбудеться 20 серпня 2019 року о 10 годині за адресою: м. Мукачево, вул. Зріні Ілони, 153. Під час заходу будуть показані нові зразки озброєння, повсякденна діяльність військової частини. Також буде проведена екскурсія в музеї бойової слави бригади, де відвідувачі ознайомляться з цікавою історією створення та бойовим шляхом славетної бригади.
Тячівський РВК.

Продається будинок
Продається приватизований будинок в с. Нересниця, є земельна ділянка 15 сотин. Тел: 098 771 5588. Міша.