Офіційний сайт
Тячівської районної
газети "Дружба"
» » » » Шукати роботу та будувати кар’єру допомагають фахівці

Шукати роботу та будувати кар’єру допомагають фахівці

11:51, 12.08.19
64
Економіка / Суспільство / Важливо
Новацією 2019 року стало впровадження в роботу служби зайнятості інституту кар’єрних радників. Переваг цього нововведення безліч. Тепер одні фахівці служби зайнятості з працевлаштування виконують функції реєстраторів. Тобто, на початку звернення людини фахівці, в першу чергу, пропонують вакансії,  які є актуальними  на ринку праці, ознайомлюють  з послугами служби, вносять особисті дані в базу, проводять первинне профілювання, а саме: з’ясовують стаж, освіту, сімейний стан. 

На підставі відомостей про освіту та попереднє місце роботи здійснюється первинне профілювання шукача роботи, а саме оцінюється ступінь мотивації до праці, попит їх професії на ринку праці, визначається ризик тривалості безробіття. 
І лише якщо немає можливості відразу працевлаштувати, надається статус безробітного. За результатами отриманих даних  з особою працює кар’єрний радник.  Складається індивідуальний план працевлаштування особи, що включає заходи, які мають вжити як шукач роботи, так і кар’єрний радник для успішного працевлаштування. Кар’єрні радники є особистими консультантами безробітнього  у пошуку роботи, плануванні кар’єри та підвищенні конкурентоспроможності на ринку праці. 
Кар’єрний радник застосовує безліч інструментів задля якнайшвидшого працевлаштування. Цей фахівець досконало володіє інформацією про потребу роботодавців у працівниках. Кожна нова вакансія аналізується з позиції «хто з безробітних, які перебувають на обліку, може цим зацікавитися». Він інформує свого підопічного про актуальні вакансії, консультує, як уникнути чи усунути перешкоди при пошуку місця праці, домовляється з роботодавцем про зустріч з претендентом на вакансію. За потреби, цей фахівець порадить та організує зустріч з фахівцями служби зайнятості інших напрямів, наприклад, щодо професійного навчання, відкриття власної справи, участі у тренінгах чи семінарах, підготовки резюме, профорієнтації тощо.
На сьогодні Служба зайнятості розширила види соціальних послуг шляхом запровадження індивідуальних підходів до потреб кожного відвідувача. А саме,  впровадження нової  форми добору персоналу – рекрутинг. Рекрутери служби зайнятості здійснюють ефективний та оперативний пошук персоналу відповідно до вимог роботодавця, проводять психодіагностичне тестування у випадку потреби.
Державна служба зайнятості впроваджує електронні сервіси для роботи з клієнтами. Це тому, що прагне зробити послуги максимально доступними та комфортними.
«Електронний кабінет роботодавця» (www.dcz.gov.ua/cabinet)  скорочує витрати часу для відвідування центру зайнятості та сприяє взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. В «Електронному кабінеті» роботодавець може переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що є у базі служби зайнятості, стан укомплектування вакансій, кількість направлень претендентів на роботу, договори. Роботодавець також може здійснити добір працівників, переглянувши резюме. В електронному кабінеті є можливість подання звітів за формою №3-ПН в онлайн-режимі. Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до служби зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуг на сайті Державної служби зайнятості.
Для тих, хто шукає роботу, створено «Електронний кабінет шукача роботи» (www.dcz.gov.ua/cabinet). Тут зареєстрований безробітний може створити резюме, підібрати роботу, ознайомитися із можливостями професійного навчання. Можна дистанційно записатися в електронну чергу на прийом до фахівця будь-якого центру зайнятості. Є тут інформація про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, про всі заходи, про нарахування та виплати допомоги з безробіття. Для створення власного електронного кабінету шукача роботи необхідно звернутись до служби зайнятості. Тут підкажуть, як діяти далі.
Відтепер отримати послуги з профорієнтації можна дистанційно у он-лайн форматі. Служба зайнятості запустила веб.базову платформу для он-лайн профорієнтаційного консультування «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа» (www:myprofession.com.ua)
Усі бажаючі віком від 14 років мають можливість безкоштовно отримати послуги з профорієнтації дистанційно у онлайн-форматі без відвідування центру зайнятості, якщо потрібно:
• обрати (змінити) професію;
• вибрати напрям професійного навчання;
• оцінити власні здібності.
За результатами повного тестування програма вказує конкретні професії відповідно до інтересів та схильностей людини, із зазначенням відсотка відповідності. Треба пам’ятати, що зайва година часу, витрачена на усвідомлення професійних вподобань, може заощадити роки марних зусиль у «пошуку професії до душі» у майбутньому.
Щоб безкоштовно отримати послуги з профорієнтації у онлайн-форматі, достатньо зв’язатись з профконсультантом центру зайнятості, заявити про своє бажання та отримати код доступу. Ця послуга надається всім, хто бажає вибрати або змінити професію, обрати свій кар’єрний шлях, визначити власні професійні  інтереси, здібності.
Фахівці районного центру зайнятості зосереджені на максимальній допомозі кожному безробітному. Наше завдання – якісно допомогти знайти роботу тому, хто цього потребує. Це буде нова форма роботи, а показником якості нашої роботи стане працевлаштування клієнта. Запроваджуючи нові послуги та сервіси, державна служба зайнятості прагне стати потужним гравцем на ринку праці і компетентним помічником для своїх клієнтів.
За більш детальною інформацією звертайтеся до фахівців Тячівського районного центру зайнятості.
В.Кушілка, директор Тячівського районного центру зайнятості.

Читайте також:
Коментарі:
Додати коментар
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Погода
Погода у Тячеві

вологість:

тиск:

вітер:

Оголошення
Продається будинок
Продається приватизований будинок в с. Нересниця, є земельна ділянка 15 сотин. Тел: 098 771 5588. Міша.


Графік роботи віддалених робочих місць працівників Тячівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області в сільській раді с. Вільхівці і с. Нижня Апша у 2019 році
Працівники відділу обслуговування громадян управління Фонду прийматимуть громадян з різних питань пенсійного законодавства у створених віддалених робочих місцях: 
- сільської ради с. Вільхівці другого та третього вівторка щомісяця з 10.00 до 12.00 год. к.ч.
- сільської ради с. Нижня Апша першого та третього четверга щомісяця з 10.00 до 12.00 год. к.ч.
Адміністрація управління.

1 квітня стартує місячник добровільної здачі зброї
Поліція проводить профілактичні заходи з вилучення із незаконного обігу зброї. Черговий місячник стартує 1 квітня і триватиме 30 днів.
Повідомляємо: краяни, у яких є незареєстрована зброя, мають змогу здати її до відділків поліції, уникнувши при цьому кримінальної відповідальності. Згодом зброю можна легалізувати, зареєструвавши на власне ім’я, або ж видати для її знищення. 

Триває реалізація дров паливних
Лісівники ДП «Мокрянське ЛМГ» традиційно реалізовують дрова паливні для населення, підприємств, установ та організацій. Громадяни, яким дрова потрібні для власних потреб, можуть звертатися у адміністрацію лісгоспу чи найближче  лісництво, де реалізовують деревину у встановленому порядку, за визначеними відпускними цінами.